Veelgestelde vragen (FAQ)

Kan ik de boeken inzien?

Sommige boeken hebben een inkijkexemplaar. Los daarvan is van alle boeken de achterkant te bekijken en staat er een samenvatting in de omschrijving.

Kan ik een beoordeling achterlaten?

Bij ieder boek kan een klantbeoordeling worden achtergelaten, desgewenst met een aantal sterretjes. Hiervoor is het nodig om ingelogd te zijn.

Een eerlijke beoordeling is altijd welkom.

Wat kosten de boeken?

Alle boeken zijn onder de twintig Euro. We proberen de boeken zo goedkoop mogelijk te houden, zodat ze voor een breed publiek beschikbaar zijn.

E-books zijn goedkoper in aanschaf.

Hoe koop ik een kaart of een boek?

Boeken of de kaarten kunnen eenvoudig gekocht worden: In het winkelmandje leggen en afrekenen.

Hieronder staat een kort stappenplan:

  1. Ga naar de website.
  2. Kies het product en voeg het toe aan de winkelwagen.
  3. Log in of maak een account aan.
  4. Vul eventueel verzendinformatie in en kies de verzendmethode.
  5. Kies de betaalmethode en voltooi de betaling met Mollie.
  6. Ontvang een e-mailbevestiging met besteldetails.

Meer details staan op onze informatiepagina
Complete handleiding: Kopen op de webshop van ZijnBoek.’

Lukt het niet, dan staan wij klaar om te helpen (neem contact op).

Hoe koop ik een e-book?

E-books kunnen op dezelfde manier gekocht worden als bijvoorbeeld de gewone boeken of de kaarten: In het winkelmandje leggen en afrekenen.

Hieronder staat een kort stappenplan:

  1. Ga naar de website.
  2. Kies het e-book en voeg het toe aan de winkelwagen.
  3. Log in of maak een account aan.
  4. Verzendinformatie is niet nodig. Ga naar betalen.
  5. Kies de betaalmethode en voltooi de betaling met Mollie.
  6. Ontvang een e-mailbevestiging met een downloadlink voor het e-book.

Meer details staan op onze informatiepagina
Complete handleiding: Kopen op de webshop van ZijnBoek.’

Let op: Het e-book kan slechts één keer worden gedownload. Bij twijfel over de werkwijze is het verstandig aan iemand hulp te vragen. Lukt het niet, dan staan wij klaar om te helpen (neem contact op).

Welke betaalmethoden zijn er?

Vanuit de winkelwagen kan doorgeklikt worden naar “Afrekenen.” Dit werkt via de beveiligde online dienst van Mollie. Er kan gekozen worden uit drie veilige betaalmethoden.

  • iDEAL (betaal veilig via de eigen bank)
  • Bancontact (dit is de Vlaamse variant van iDEAL)
  • Paypal (betaal via het eigen paypal-account)

Zie voor meer informatie: Veilig betalen.

Betaal ik verzendkosten?

Voor boeken wordt een standaardbedrag in rekening gebracht voor de verzending, namelijk voor een brievenbuspakketje.

Bij twee boeken of meer zijn onze kosten voor verzending hoger, maar we rekenen altijd het brievenbuspakketje. De verzending is bij meerdere boeken voor ons duurder, maar we brengen gewoon de kosten voor een enkel boek in rekening, ook als u tientallen boeken tegelijk koopt.

Uitzondering is de set van drie: de serie ‘Als tijd opraakt’. Deze aanbieding wordt voor werkelijke kosten verstuurd.

Kaarten worden verzonden in platte enveloppen voor het standaardtarief (minder dan een brievenbuspakketje) en voor e-books zijn natuurlijk geen verzendkosten.

Lees meer over onze verzendmethoden

Hoe worden mijn aankopen verzonden?

De boeken en kaarten worden allemaal verzonden via PostNL. E-books gaan via de e-mail.

We proberen altijd om binnen één werkdag de bestellingen bij PostNL in te leveren. Een code voor “track and trace” wordt aan u verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

Lees meer over onze verzendmethoden.

Zijn mijn aankopen verzekerd?

Het komt soms voor dat de boeken en kaarten die we versturen via PostNL niet aankomen.

Neem dan gerust contact met ons op. We overleggen dan wat het beste is. Ons doel is de aankopen zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Als het nodig is, sturen we het opnieuw.

Ik heb een andere vraag.

Geen antwoord gevonden?

Neem gerust contact met ons op.
Bel 06 – 1484 5707
Contact via WhatsApp
Mail info@zijnboek.nl